Panaszkezelés
Amennyiben panasszal kíván élni tevékenységünkkel kapcsolatban, akkor kérjük, olvassa el az alábbi eljárásrendet.
A PANASZKEZELÉS RENDJE
Panaszt személyesen, írásban nyújthat be. A panaszokról 2 példányos jegyzőkönyvet veszünk fel. Ezt Ön a vevőszolgálatunkon, az oktatásszervezőnél teheti meg.
Az oktatási üzletágvezetőnk haladéktalanul megkezdi a kivizsgálást, az Ön által leírt információk alapján. Ennek érdekében kérjük, hogy panaszát pontosan és minden részletre kiterjedően fogalmazza meg. A kivizsgálás eredményéről, a hozott intézkedésekről 8 munkanapon belül értesítjük. Kárigény esetén az oktatási üzletágvezető megvizsgálja a bejelentett kár jogosságát, megállapítja a kárigényt és az Ön kérelmét az ügyvezető elé terjeszti. Az ügyvezető 3 munkanapon belül dönt, majd írásban értesíti a panasztevőt.